keyword

Isnin, 7 Disember 2020

ZAMRUD AIR TELAGA RAJA & DAUN MENTHOL

 







Alhamdulillah, amacam cantik tak zamrud ni?... inilah zamrud Di Raja Keriang, di ambil hanya dari titisan daun hijau yang di ramas dan di ambil airnya yang sudah mejadi batu, tok balik test nyata... ia sudah menjadi zamrud. 

Pengajarannya.... selalu bomoh tarik emas mintak emas dapat tembaga, selalu bomoh tarik minta duit dapatnya daun atau duit cina.. Bukan alam ghaib berbohong, tapi kerana kekuatan yang menerimanya tak cukup kuat, dan kedua kekuatan itu perlu menyambut dan menampung risiko benda itu berubah, jika kekuatan zikir guru kuat , maka barang yang sampai akan sempurna. 

Kalau nak mintak barang kemas di alam sana ayat yang kita kena gunakan ialah " Nak minta akar rotan",  convert yang berlaku ialah akar rotan ini akan menjadi hiasan barang kemas emas di alam kita. Sebab tu kalau kita ke alam sana, makan nasi di sana, bila kita di jumpai pasukan pencari dan di keluarkan dari sana kita akan muntah keluar Putik kelapa atau putik pinang, malah di mulut comot dengan tanah , malah kalau sesat ke alam jin, muntah keluar cacing dan najis haiwan. 

Tok pernah di tanya org, kalau di sana kita makan nasi apa semua tu, maka semua tu bukan nasi lah ya?. Tok kata itu ialah betul nasi di alam mereka, tapi bukan nasi di alam kita, itulah kekuasaan Allah SWT, bagaimana ia berlaku Wallahualam, tapi guru tok pernah bergurau, kalau makanan kita zatnya sama dengan zat makanan mereka, maka berebutlah makanan kita dengan mereka, baru beli beras semalam, tengok tengok dah hilang sekampit beras, tak ke naya tu?.. kata guru tok berseloroh. 

Zamrud ini dari sana di buat dari titisan ramasan daun dengan air telaga istana, jadi batu biasa, di bawa ke alam ini jadilah ia zamrud, Alhamdulillah, tapi kalau dia tak jadi zamrud pun tok akan maharkan sama je dengan nilai di bawah kerana energy di dalamnya ialah energy alam dan dari telaga Yang istimewa, airnya sentiasa memancar mancarkan cahaya seperti di suluh lampu namun tidak ada lampu di situ mahupun bulan. 

Kelebihannya bagus untuk : 

Menaikkan aura wajah seseorang agar kelihatan berseri dan menawan

Bagus bagi artis yang inginkan populariti, Selegram , artis Tik Tok dll. 

membuatkan sesiapa yang mendengar suara sang pemakai ini tergamam dan terpukau...macam hangpa terpukau dgr tok bercakap dalam video. nganga semua.. tu maksudnya gamam/bungkam.. tak terkata apa tak terbuat apa apa. 

Mudah tercapai haisut maksud ( niat ) dengan izin Allah SWT

1 lagi yang unik dan luar biasa, masukkan ia ke dalam botol penitis mata dengan air biasa, akan menyembuhkan masalah rabun, masalah mata lebam dan menyihatkan mata.

Bila sebut menyihatkan mata, tok ada teringat penghulu Tok Mambar ada menyatakan ubat sakit mata , sopak, gatal kulit dan juga kerasukan terkenal kerajaan mereka ialah Air Zamrud. Tok agak berminat dengan penawar ini, dan in Sha Allah akan mengeluarkannya dalam keluaran Terhad bila di berikan kesempatan. 

Kod Produk : ZAMRUD 41220
Bentuk : Zamrud asli
MAHAR : RM 89




========================

CARA PAYMENT BARU

Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah


========================


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +60178259540, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama Bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 0178259540 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET




Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Touch N Go EWallet




Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Cik Balqis DAN En Iman Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB






BONDA JJ : 0178259540




EN IMAN & CIK BALQIS

 0127845231



36 ulasan:

  1. Balasan
    1. Tu dia..raja sniper sudah kembali..hahaha

      Padam
    2. Payment done..details saya dh wasup admin En.Iman atau Cik Balqis

      Padam
    3. Alhamdulillah. Jazakallahu khairan kathira

      Padam
    4. Hahaha..tgk sharom dop tertewas ja..ayah baru bagi bayangan jer ni..sharom tau kan barang betul2 king dan payah dapat ayah pasti turun nyambor.

      Padam
    5. Amboi amboiii diaaa. jaga la ayah is, lambat pd ja , sharom pd teruih haha

      Padam
    6. Hehe ayah is raja sniper..sharom hensem raja pd 🤣🤣🤣😝

      Gurau2, hehe

      Padam
    7. Benda camni kena laju tok..koleksi 2020

      Padam
    8. Walau ayah kurang kat sini sebenarnya setiap hari mengikuti perkembangan di blog ni.Alhamdulillah kali ni gerbang baru tok item kerajaan Keriang memang mengancam dan killer item.T.kasih tok kerana masih lagi meneruskan dan menjayakan blog mistik geliga bunian..

      Padam
    9. haaaa. ada org sedang tgk countdown nampaknya ayah is haha

      Padam
    10. Champion king of the ring..fighter tali pinggang di jari..hahaha..kasi hentak raja kertas macam tu kata fighter.

      Padam
  2. Salam sejahtera Tok, Grab Tok

    BalasPadam
  3. Grab Tok izin mahar 19hb boleh Tok

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Sila whatsapp admin 01110351710 bagi sebarang komen dan soalan. Terima kasih