keyword

Rabu, 9 Disember 2020

DELIMA STAR KHODAM NAGA

 








Ini Bukanlah Delima asli, namun ia di datangkan bersama Geliga Khodam Naga dan tok tak dapat pisahkan keduanya dan ia harus di maharkan sekaligus. 

Geliga Khodam naga ini mempunyai Khodam Berupa Energy Naga dan mampu bertahan guna selama 200 Tahun jika ia di gunakan hanya bila di Perlukan sahaja, Namun semasa memperolehinya dari Tok Naga , Beliau tidak memberitahu secara jelas akan kegunaannya memandangkan Tok bergelut nak Ke Jerai segera untuk melakukan urusan di sana ( dah tak sabar tgu PKPB habis ). 

Namun dari pengalaman Tok Geliga Yag mempunyai Energy Naga ini bekerja dengan cara menyelimuti aura badan manusia dan "menampakkan " kepada manusia lain akan wibawa , kehormatan dan martabat serta kedudukan seseorang dgn lebih " Jelas ". Umpama macam sarung ... contohnya pemakainya bukanlah org hebat mana, tapi dgn memakainya org sekeliling akan berasa 1 tekanan aura padanya dan akan membuatkan mereka segan, tunduk dan malu dengan pemilik geliga. 

Dalam hal semacam ini urusan urusan dunia akan di permudahkan... di mana dan bagaimana?.... contoh ada 2 lelaki yang ingin melihat isterinya di wad bersalin. 1 lelaki hadir dan meminta izin berjumpa dan melihat anaknya, namun tidak di benarkan dan di minta menunggu sehingga waktu melawat sementara lelaki Kedua di benarkan izin masuk, sedangkan guard di depan bukan kenal siapa mereka, dan kedua isteri mereka berada di wad yang sama , malah katil bersebelahan, di manakah lebihnya lelaki kedua ini sehingga di benarkan dengan mudah?.. itulah namanya WIBAWA, wibawa jika di lihat dari luaran ialah cara berpakaian dan gaya, Energy lelaki kedua itu seimbang dan stabil serta org sekelilingnya merasa segan dengannya.. adakah dia juga memakai geliga naga?... mungkin ya..mungkin juga tidak. Jika tidak maka ia hadir dari amalan lelaki ini. Bagi pemakai geliga geliga seperti ini mereka dari kalangan yang tiada masa untuk beramal.. contohnya.. Si A dan si B dahaga. Si A mempunyai wang lalu terus membeli air dan menikmatinya, sementara si B tidak mempunyai wang dan perlu berusaha sendiri mendapatkan airnya di rumah, HASLNYA tetap sama, cuma membezakan ialah lambat dan cepat. 

Pemakaian geliga2 seperti ini di pilih manusia untuk tidak mahu bersusah payah. konsep yang sama di dalam mandi Bunga . Setiap kuntum bunga sejak ia kuncup sampai ia mekar bunga ini berzikir kepada Allah sehinggalah ia luruh dari ranting. Manusia mengambilnya dan membuatnya mandi bunga, sekaligus aura dan energy zikir dari bunga ini akan menyelimuti aura tubuh badan manusia. Sementara yang tidak mempunyai keupayaan untuk membayar upah mandi bunga perlu berzikir ribuan kali 1 malam sehingga bermalam malam lamanya untuk mendapatkan bilangan yang sama dengan jumlah zikir bagi sekuntum bunga dan mendapatkan kesan yang sama pada tubuhnya iaitu penyeri dan cepat jodoh. 

Nampak di mana perbezaannya, tujuan dan pencapaian yang sama, tapi lambat atau lambat itu adalah pada cara kita mendapatkan. 

Senang kata, kalau nak mudah pakai sahaja jenis geliga, kalau tak mahu pakai geliga dan lain lain , maka lakukan zikir yang banyak untuk mendapatkan kesan yang sama pada tubuh pemilik. 

Tok tak berkata org yang membeli geliga ini malas berzikir, tapi kita faham bukan semua org ada punya masa yang banyak untuk beramal. Oleh kerana itu pemakaian tabaaruk seperti ini di perlukan untuk mendapatkan energy segera.


Kod Produk : D5STAR 91220
Bentuk : delima dan Geliga Naga
MAHAR : RM 177


========================

CARA PAYMENT BARU

Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah


========================


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +60178259540, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama Bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 0178259540 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET




Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Touch N Go EWallet




Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Cik Balqis DAN En Iman Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB






BONDA JJ : 0178259540




EN IMAN & CIK BALQIS

 0127845231




4 ulasan:

Sila whatsapp admin 01110351710 bagi sebarang komen dan soalan. Terima kasih