keyword

Ahad, 27 Disember 2020

LOKET JARUM EMAS BONDA RATU NAGASARI



LKJMAS 261220 1A














LKJMAS 261220 2A














LKJMAS 261220 3A


Loket Jarum Mas Ratu Nagasari khusus untuk menghadirkan Pawang Baginda bagi membantu manusia yang memerlukan khusus buat perawat rawatan Alternatif. Bayangkan anda sebenarnya di bantu Tok Aki yang tidak kelihatan di sebelah dan perlakuan anda terhadap pesakit cumalah syarat sahaja tapi sebenarnya di Perlakukan Tok Aki Ini. 

Pawang Baginda bukan 1.. bukan 10, bukan 20, ramai dan mereka ada kekuatan sendiri dan bidang masing masing, Atas Ehsan Baginda Ratu beliau ingin memberi Pinjam perkhidmatan Salah 1 Pawangnya kepada pemilik, In Sha Allah. Untuk item ini, tok lebih sarankan perawat Newbie yang baru nak menempa nama di dalam bidang perawatan alternatif. 

Tok Aki akan berdampingan dengan anda selama 5 tahun ulang alik sehingga pada diri anda sudah ada kemahiran sendiri merawat. 

Bagaimana Peranan Tok Aki ini?

Umpama Budak baru nak belajar menulis, seorang ibu memegang tangannya dan menulis di kertas, seperti itulah pimpinan Tok Aki kelak kepada murid barunya, Nama Tok Aki Ini ialah Tok Aki Usman dan di Kg Halamannya ia di kenali dengan nama Tok Bidin. 

Selama anda memilikinya, anda perlu hayati Watak seorang yang tua, berjanggut jarang separa 3 inci , mukanya kurus, badannya kurus, memakai busana melayu lama bewarna putih cekak musang, berseluar Hitam Bawah lutut ( 3 suku ) dan memakai sampin kain pelikat bewarna kelabu yang berikat sampinnya di sebelah kanan. Orgnya tenang dan sering tersenyum ringan dan Bahasa tutur katanya perlahan dan lembut. 

Dia akan mendampingi anda semasa rawatan apabila anda menghayati wataknya Umpama menyerunya maka dia akan hadir dan terus memainkan peranan, anda akan dengar bisikan di hati suruh itu dan ini, baca itu dan ini, guna daun itu dan ini dan sebagainya, apa yang perlu anda lakukan cuma mengikutinya sahaja selagi ia tidak menyalahi undang2 ugama dan negara. 

Lama Kelamaan anda akan dapat menghafal semua step bagi setiap jenis perawatan. 

Tok nak bocorkan sesuatu, anda ada dgr bomoh bedah batin, bomoh patah , bomoh mata, bomoh kanser?.. dari mana mereka belajar?... adakah ilham semata mata?.. tidak.. tapi kerana pada awalnya mereka mempunyai guru seperti ini. Itu rahsianya, jika ilham.. kenapa rak ramai org mendapat ilham ini.. benar... bahasa pasar ialah hanya org terpilih mendapat kelebihan ini, tapi Allah bukan tidak adil dan Allah bukan memilih . cuma Keperluan dan balancing sesuatu masalah mestilah ada jalan keluarnya. dan Melalui HambaNya juga Manusia mendapat ilmu ilmu sebegini. 

Ambillah peluang terbaik ini untuk menjadi Pawang handal.... handal tak handal itu sebenarnya dari diri anda sendiri, aktif tak aktif, yakin tak yakin.. itu sahaja. 

Ilmu dari Dampingan begini cuma ada 1 masalah sahaja, iaitu ia tidak dapat di perturunkan, cuma untuk anda sahaja, walau kuncinya Jarum mas ini di pindah milik. 


Kod Produk : LKJMAS 261220
Bentuk : Loket
MAHAR : RM 77.12

Item ini tak boleh grab semua, ini untuk 1 orang, 1 loket kerana tok nak memberi peluang kepada mereka di sini, dan Reseller tak boleh jual brg macam ni , sudah tentu anda akan di ajukan ratusan soalan bagaimana dan bagaimana, kalau anda tanya tok, anda juga tahu tok jawab W/app lambat haha. Maka kredebiliti anda sebagai peniaga akan terjejas.

========================

CARA PAYMENT BARU


Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah


========================


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +60178259540, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama Bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 0178259540 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET




Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com




Touch N Go EWallet




Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Cik Balqis DAN En Iman Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB






BONDA JJ : 0178259540




EN IMAN & CIK BALQIS

 0127845231



 




39 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Bismillah.. Salam tok Saya grab 1a Jika direzkikan

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum tok ayah..grab 2A

    BalasPadam
  4. Assalamualaikum,
    Tok Ayah & Bonda,
    Grab 1A.

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  6. Klau xdpt 2A,sy grab 3A

    BalasPadam
  7. Baik lah tuan2, semua sold out. Ke depan in sya Allah

    BalasPadam

Sila whatsapp admin 01110351710 bagi sebarang komen dan soalan. Terima kasih