keyword

Ahad, 20 Disember 2020

SUPER FOLLOWERS

 



Anda PENIAGA SHOPEE?






NAK NAIKKAN JUALAN JALAN PANTAS?






KLIK SATU SATU FOLLOW PENIAGA LAIN?
Tak penat jari ke?






KINI DENGAN SOFTWARE INI ANDA MAMPU FOLLOW SERAMAI 3000 ORANG DALAM SEHARI



LANGKAH LANGKAH PEMASANGAN DI BERIKAN KEPADA ANDA SELEPAS MEMBELI SOFTWARE INI



LIHAT BAGAIMANA PANTAS IA BEKERJA MENCARI WANG UNTUK ANDA 




HARGA ASAL 

RM 365

SEKARANG CUMA 
RM 150


UNTUK YANG TERAWAL SAHAJA

Siapa Cepat dia dapat





10 ulasan:

  1. Selain shopee yg lain2 boleh tok?

    BalasPadam
    Balasan
    1. utk fb dan w/app tok juga ada software macam ni. ayah is nak software apa, insta takda lagi.

      Padam
  2. FB dan wasup tok o.k jugak..nk buat sambilan dulu tok..lagi satu tok tolong add saya kat blog lama geliga bunian sebab saya connect kat sana xdapat..sebab saya nk buat rujukan ..banyak item lama ada pada saya lupa tentang kegunaannya..dan sebagai rujukan juga bila ada item yg saya nk mahar tok..

    BalasPadam
    Balasan
    1. blog Geliga Bunian Memang skrg off sementara dan hanya admin yang boleh masuk, tiada customer di sana, ia akan di warisi anak sulung tok lagi 1 tahun. jadi harap bersabar.blog tuh load lambat , banyak nak kena reset balik

      Padam
  3. Oh ya ka..jadi kalau ada item yg saya lupa nama dan kelebihan dan kegunaannya boleh saya bagi no kod item..minta admin semak dan beritahu saya

    BalasPadam
  4. Sebelum terlupa software FB dan wasup harga sama ka tok

    BalasPadam
  5. Balasan
    1. sudah dalam diskaun tu, dalam 4 harei lagi harga akan naik semula, ni bukan kompeni tok, tok cuma bantu sahaja

      Padam

Sila whatsapp admin 01110351710 bagi sebarang komen dan soalan. Terima kasih