keyword

Khamis, 8 Oktober 2020

UPDATE RITUAL UMUM BUKIT WANG

 






Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera semua, di atas tok update Murid2 tok mengenai ritual umum baru selesai jam 3.30am tadi. 

Tiba tiba ada pulak nama yang tak ada di Bukit wang , check check nuh ha, lepas p Kawasan Pantai Remis Perak, Ingatkan Gunung Jerai ka, Bukit Hijau ka paling jauh.. nuuuuhh Pantai remis.. aiii jenuh kali ni.....ni kali pertama jadi gini. Permohonan tak sampai 10 org, memang tak balik modai la kali ni, terkena dah aku Hahahaha , Takpa tok anggap Allah nak suruh tok p sana biar kawasan sana pulak menjadi saksi zikrullah tok di Masyar kelak, Umpama macam para sahabat dan wali wali, mereka suka pindah sana sini tempat solat dan zikir, contohnya.. Subuh dalam bilik, Zohor kat ruang tamu, Asar kat bilik anak, Maghrib Kat Masjid, Isya kat Bilik , esok pula Subuh di Masjid, Zohor di padang pasir, Asar di Balkoni Masjid, Maghrib Di sebelah kanan masjid, Isya, Di Sebelah Kiri Masjid ( Barisan belah kiri makmum ).

Di dalam kitab kitab lama ada menjelaskan galakkan utk beribadah di merata tempat yang bersih dan suci agar di sana nanti tempat tempat itu akan menjadi saksi ibadah kita. Itulah yang sebaiknya jika boleh di lakukan, Kerana itu salah satunya ada kelebihan Jamak Taqdim dan Jamak Takhir Allah berikan kepada para Musafir, dan Ibadah yg di lakukan di serata tempat itu di galakkan utk tempat2 ini menjadi saksi kita di Masyar kelak. Tu dia sampai macam tu sekali Kelebihan Allah bagi. 

Jadi, nampaknya malam ni tok buat lagi di Pantai Remis, Perak.. In Sha Allah akan di update Gambar dan Video tok ke sana dan di sana. Mudah mudahan di permudahkan....Jangan sat g Pantai remis kata ada sangkut 1 nama , nu kena p Johor.. In Sha Allah tok p jangan risau, WALAU ADA 1 NAMA.. org dah Bayaq, ITU AMANAH Kena pegang..Bukan Kita Nak Berkira DUIT sangat, Tok bukan nak kata apa la.. kalau org lain ceq oii, tobat refund... sungguh.. Tok takpa.. tok anggap Allah yang suruh tok p sana sebab dah lama tok tak p. 

So sapa nak tambah nama , sempat lagi lah sampai Jam 4pm ni.lepas buat , tok cabut dah, esok jumaat tok ada appointment dgn kazen bab urusan jual beli tanah dia. 

Berapa nama yang sangkut di Pantai Remis?

2 Nama Shj


So, kalau 2 nama ni , sekejap saja In Sha Allah.. dapat dan tok terus balik, tak tunggu dah. 

Kalau nak p, tok rasa kena bertolak pagi ni jugak.. tapi sebelum p kena tukaq Dulu Sebiji Tayar.... 2 nama baru berapa ?.. RM 200 , Tayar sebiji berapa?.sat g tok buat video tayar kereta camry tok sebiji berapa duit. Minyak tol p sana berapa?... tok sebut ni nak bagi hangpa hargai benda ni, bukan nak suruh hangpa sebut sebut dan puja aku macam Tok Dewa. Tok bukan dewa. Tapi Tok pegang ni sebagai AMANAH .. Kalau tok pikiaq D.U.I.T Upah RM 100 1 nama.. kerat jari la, memang tok refund balik, betui dak?... Tapi tok bukan lagu tu. Cuma tolong hargai pengorbanan guru dan jasa Guru, In Sha Allah kekal sampai Akhirat membawa ke syurga. Dapat barang nanti jaga elok elok, hargai elok elok. In Sha Allah berkah.

Jadi, semua barang tok akan hantaq pada hari sabtu paling awal, In Sha Allah..busuk busuk pun ahad senin kot, nak mintak hak tu kat korang.. pasai tok takut tok jadi penat, maklumlah org sakit jantung sejak lahir ni, bukan boleh gopoh gopoh, dia mudah penat. Sapa sakit jantung dia tau la ( Saraf sempit dan bocor ) 

2 ulasan:

  1. wksalam. semoga di permudahkan segala urusan.di lindungi Allah dari segala merbahaya.sihat selalu

    BalasPadam
  2. wksalam. semoga di permudahkan segala urusan.di lindungi Allah dari segala merbahaya.sihat selalu

    BalasPadam

Sila whatsapp admin 01110351710 bagi sebarang komen dan soalan. Terima kasih