keyword

Rabu, 14 Oktober 2020

PESANAN BUAT LELAKI



Ada 1 produk pak arab di Kangar... tu hari dia bagi tok 1 sampel besar bekas balm di bawah ni.. makan 1 sudu kecil sahaja, dia punya effect macam makan bewok dhab sekoq. Malangnya kerana kesibukan tok lupa nak ambil peluang tu.


Kemudian tak berapa lama 1 kompeni tak silap tok namanya Euramax ambil produk ni dan packing macam gaviscon tu... 1 kotak ada 15 sachet dan berharga RM 220. Produk tu sempat meletop di pasaran Malaysia sebelum ia di pankas oleh Kopi PLB dan kemudian PLB di pangkas pula oleh Soloco. dan kemudian candy B la , Candy B + la..... Benda Bab candy ni kalau kerajaan Baru skrg ambik dan kaji balik dalam KKM silap hb akan di declarekan bahaya. Ni pendapat tok saja, tapi tok amat yakin ada something x kena dengan coklat tu hihihi.


Produk DHAB pernah naik ke atas dulu, tapi ramai pelanggan bersedih dan kecewa tau sebab apa?


Mula Mula Dhab yang di ambil memang benar di Mesir, tapi kemudian pengilang nak mudah , mereka ambil di Thailand... Ya DHAB juga ada di Thailand.. Biarpun spesis tu sama, tapi pemakanan dia tak sama...


Dhab Arab tak minum air dan cuma makan tumbuh tumbuhan.. Thailand takde Padang pasir dan organik tumbuhan macam di padang pasir.


Dhab yang tok ketengahkan baru baru ini adalah ori dari Mesir , dan bukan sekadar namanya sahaja Sinai, tapi ia memang dari SINAI.


Stoknya agak TERHAD. sebab tu kita mampu jual 10-20 dalam seminggu. Dan dengan keadaan PKP ni Pak Aji nak p Sinai tu memang x boleh. Tambang P Sana RM 7000 pergi dan balik.. kerana itu harganya mahal, tapi masih mampu di beli rakyat marhein.


Pengalaman tok.banyak pasangan bercerai kerana masalah SEKS. Ini sebenarnya masalah utama... Bukan masalah DUIT sangat pun.. kalau seorang wanita sudi menikahi kita sebagai petani biasa.. itu maksudnya dia bersedia hidup dengan kita sebagai Petani Biasa. Tapi kalau "Adek" bawah slow motion.... Jangankan Petani Biasa, Taukey Balak Pun Akan Terima Fail Fasakh . Alasan mereka beri selalunya ialah " Tak sehaluan "... ini ialah kenyataan pejabat Ugama Sendiri. Maaf cakap , senang kata macam ni lah..... " dah la tak sedap, ngok ngek ngok ngek , creeettttt " x dan pun 5 minit... 1 tahun 2 tahun 3 tahun, bini dah mula pandai pakai lawa lawa keluar rumah, dalam rumah bau belacan, luar rumah bau bidadari... Ini MASALAH....


Ini Juga adalah PENGALAMAN.. kalau di tanya mereka, mampus mereka tak nak mengaku SEKS lah puncanya... adat..perempuan ni perasaan malunya agak tebelllll.....


Ustaz ustaz sendiri amat menjaga Masalah " Adek " ini, merekalah yang menjumpai dan membawa balik DHAB ke Malaysia dan perkenalkan kepada Rakyat, Jika Ustaz ni tak bawak cerita, Siapa Tahu?.... Sepanjang tok kenal Imam, Ustaz, Mufti.... memang "hak tu" depa jaga sangat sangat... kalau tak macam mana nak berbini 3 -4 brader...


Jadi, kepada lelaki, jika anda masalah ZAKAR LEMAH, ambil ubat yang betul.... bukan ubat yang bahagiakan anda 10 tahun kemudian pertukarannya ialah Mati Pucuk.... Jaga betul betul dengan herba, Plant remedy, Fruit remedy Animal remedy Herbs. IN Sha Allah.. mudah mudahan rukun rumah tangga anda.


*Ingat pesan tok, waima 1 masa tok sudah tiada... jangan berkira pasal kesihatan "Adek" kita. jika tidak , anda akan menyesal di kemudian hari.. Allah jadikan Zakar ada sebabnya , bukan sekadar utk zuriat, zuriat ni pakai tabung uji pun boleh.. ada sebab Allah Jadikan G Spot dsbgnya

Biar Miskin Harta, Tapi Tebal Ugama, Kuat Stamina

3 ulasan:

  1. Bab ni btl tok. Klu xjg senjata ni,bini xpuas.mcm2 alasanlah dia bg.buat perangai itu ini. Xlama dia pun cabut. Senjata ni ptg kena jg. Kereta rosak blh hantar bengkel. Klu senjata ni mula rosak. Kita buat dek je. Nasiblah labu.. Anda org ambil remeh bab ni. Ingat duit byk mampu ikat wanita. Tp silap. Nafsu wanita jika xdipenuhi. Goodbyelah. Xpn duit kita dia bedal, org lain pula yg membedal. Huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul. org berusia macam kita ni memang faham sangat masalah ni. ni masalah besar.. dulu ada 1 ustaz dia kata, itu kiok pun takpa, asalkan didikan ugama bagus, last last dia pun kiok , la ni xda bini, la ni baru nak kalut p berubat , tapi dah terlewat, anak pun xda.. ustaz2 lain tok kenal semua memang " JAGA " rapi benda ni, tu p tanya ostaz Azhar Idrus tu kalau tak caya. kepuasan ilmu lain, kepuasan makan lain, kepuasan keinginan lain, kepuasan nafsu seks lain. x sama.

      Arwah tokwan tok dulu, 2 hari sekali dia mesti urut sendiri, katanya nak perelokkan balik 6666 urat saraf di zakar. Pemakanan pun kena jaga, senaman tak tinggal.

      Jagalah sebelum terlambat. Jam 9pm sat g ada 1 produk formula baru, Dalam Fb tok dah release brgnya cuma tak di jual di sana memandangkan kuantiti kecil

      Padam
  2. Macam tok, menikah 13 ramai org salah faham, ini kerana mereka selalu buat andaian sendiri, cuba mereka bertanya kepada bekas mempelai tu sendiri Kenapa dan bagaimana?

    Tok ni org yang kenal ramai org dalam kerajaan, NGO termasuklah lawyer, Hakim dll.

    Dulu tok menikah kerana atas dasar masalah, dan org yang tok nikahi ialah pelanggan GBunian juga sebenarnya, bila mereka mengadu kpd tok akan masalahnya maka tok cuba selesaikan

    Tok bila nak selesaikan masalah org, tok akan buat dgn bersungguh sungguh. Akibatnya bonda sendiri menasihatkan tok " tak manis dok jumpa perempuan bukan muhrim, kalau perlu nak jumpa sangat, menikah sahaja ".. tu beruntungnya dapat wife yang faham.

    Setelah masalah mereka selesai, maka tok melepaskan mereka ikut pada perjanjian asal. Perjanjian tetap perjanjian, sampai masa masalah kamu selesai, maka kita juga selesai.

    Itu kisahnya bagaimana tok menikah ramai, kalau tak percaya , tanya saja sama mantan2 tu. telly atau tidak cerita tok ni.

    Jangan buat andaian sendiri takut berdosa.

    Tok juga ada isteri di Thailand sebanyak 2 org yang juga kini mantan. 2 org tu menikah atas urusan bisnes.. tok ada kedai di sana. nak upah org asyik kena tipu duit. jadi tok menikah dan mereka handle kedai tok dan store tok di Bangkok dan Pattani, selepas tok boleh handle semuanya 100% tanpa perlu kedai di sana, maka tok lepaskan mereka dgn aset aset tok di sana.. tok keluar dari sana sehelai sepinggang kerana membalas jasa mereka. Kalau nak tau , skrg kalau tok ke sana dengan bonda pun , kami berjumpa semula makan makan di hatyai bersama sama sambil berbual mengenai bisnes .

    Sebab tu tok menikah 13, langsung xda masalah, nak ada masalah apa kalau kita tinggalkan mereka "berharta". bukan kosong2.

    "adik " tok ni kalau nak ikut kan dia, mau mau nak maintain 4 terus, tapi tok sendiri yang tak mahu.

    Baru baru ni member tok ( baru semalam ) w/app tanya bila mau ke Padang , ada calon katanya.. yang tu sibuk cari calon dalam kesibukan C19 ni. Ah jenuh.

    Tu dok tanya member2 kot kot mau

    BalasPadam

Sila whatsapp admin 01110351710 bagi sebarang komen dan soalan. Terima kasih