keyword

Sabtu, 31 Oktober 2020

PETIR API

                                                  





SOLD OUT 1A




















Petir api... sejenis petir yang di buru ramai org di dalam bidang persilatan kerana aura panas dan bisa yang di milikinya, Malah dengan Izin Allah ia menjadi asbab kepada perisai sihir. 

Masih di dalam kefahaman yang sama , petir mempunyai beberapa jenis iaitu :

Petir Kayangan
Petir Naga
Petir Lumpur
Petir Api

Petir yang paling terbaik bagi org bersifat panas baran ialah petir Lumpur tapi petir lumpur menjadi tidak berapa lajen memandangkan ia mudah di dapati di kawasan kawasan rekreasi dan tak berapa di minati org untuk mengambilnya bawa balik kerana warnanya yang seperti lumpur ( tak menarik )

Petir Naga menjadi idola dan semakin di buru, namun kerana Barang ini paling susah nak dapat, maka ia di lupakan sahaja. 

Petir api adalah di middle dari segi lajen, kerana ada yang senang jumpa dan ada yang susah jumpa..malah di dalam ribuan halaman malah jutaan laman blog, halaman ini sahaja yang memaharkan petir api pada hari ini, trust me.. 

Petir api di gemari kerana warnanya yang berkilat, makin di pakai dan di usap ia makin berkilat dan semakin hitam kelam. 

Jika di buat cincin jangan di cuba cuba memukul kawan dengan sengaja jika anda masih ingat dia kawan anda. Pusingkan cincin dan tumbuklah bergurau itu tidak apa. 


Kod Produk : PAPI 291020
Bentuk : Petir api
MAHAR : RM 89.25




========================

CARA PAYMENT BARU

Jika anda menggunakan MAYBANK APPS anda boleh terus scan QR code di bawah dan terus melakukan pembayaran dengan mudah sekali

Klik QR Scan Di bawah Apps dan lakukan verifikasi

Kini Anda Boleh Melakukan Pembayaran Melalui TnG E-Wallet Dengan Scan QR di Bawah

Pembelian Atas RM 700 ( Ikut Harga Emas Semasa ) Layak Menikmati Diskaun 50% dengan Program Rangsangan Belian Melalui Emas, Hubungi Bonda Utk Maklumat Lanjut


========================


Siap Kos Pos, dont worry be happy untuk semenanjung dan Borneo kini

Pantangan Membeli Item Mistik ialah JANGAN meminta kurang kecuali di beri promosi, berkurangnya Mahar maka berkuranglah Khasiat dan kelebihan, Ini lah peraturan dunia Mistik Semenjak Berabad lamanya



*we use FREE Shipping In Malaysia  
( No Postage cost will be charge )


Id " Tanpa Nama" @ " Anonymous", sila lakukan pengesahan id di no khusus yang kami sediakan yang berhubung dengan sistem canggih kami di +60178259540, Atau komen anda tidak akan di terbitkan

Hantarkan whatsapp nama anda dan komen GRAB yang anda lakukan di halaman tertentu

Bagi Pelanggan Baharu ( Id Baharu ) sila Whatsapp juga Nama anda ke Nombor ini Sebelum Komen anda di terbitkan

Kami ingin menggelakkan SPAM ID dari pesaing blogger lain yang meniagakan item yang sama Bidang

Sekiranya ada peniruan ID , Pihak kami akan merujuk kepada pemilik asal ID dan memintanya melaporkan kepada pihak berkuasa di atas penyamaran yang di lakukan

GRAB Melebihi dari 1 di dalam 1 Halaman Perlu pengesahan ID di 0178259540 KECUALI bagi OTAI LAMA BLOG, Jika Tidak GRAB anda tidak akan di Pamerkan


Sila Tinggalkan ulasan GRAB anda dan semak semula dalam masa kurang 2 jam sebelum melakukan permaharan, sekiranya anda berjaya mendapatkannya, maka sila lakukan bayaran dalam tempoh 12 jam, kemudian buat Ulasan PAYMENT DONE atau PD atau sudah bayar di bawah ulasan GRAB anda itu tadi. Langkah ini sangat penting kerana ia akan memudahkan semua pihak. Harap maklum.

Setiap permaharan atau bayaran hendaklah dimasukkan ke: 


MAYBANK E-WALLET




Maybank 551016691626 My Gemstone
ATAU
RHB : 2012 9160 00660 3
ATAU
Paypal : Mohdyasirahmadrozi@gmail.com

Touch N Go EWallet





Atau Jika anda ingin menggunakan medium RHB atau PAYPAL, sila rujuk header blog di atas akan maklumatnya . 


Kemudian hantarkan detail bayaran anda ke Bonda JJ  ATAU Cik Balqis DAN En Iman Blog ini yang menjadi admin anda dan pemudah cara anda di dalam permaharan bersama GB






BONDA JJ : 0178259540




EN IMAN & CIK BALQIS

 0127845231



9 ulasan:

  1. sy newbie,

    Hamba cannot brain bagaimana batu mcm ni bole jadi perisai sihir? adakah jin tgk je warna hitam mcm ni, jin pun takut lari lintang pukang, jika ya, kenapa jin takut? atau ada sebab munasabah yg lain ? mohon penjelasan, terima kasih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih atas soalan yg bernas.

      setiap warna mempunyai getaran dan energy.

      7 warna mewakili kepada getaran dan frekuensi masing masing.

      hal ini ada di jelaskan di dalam matapelajaran OUM berkaitan metafizik yang bermula kajiannya di Sri Langka.

      contohnya kita sendiri bila melihat warna hijau. apalah perasaan kita?... adakah sama dgn melihat warna merah.

      warna di raja. kenapa di ambil warna kuning?.. adakah sekadar adat sahaja atau mempunyai sebab tertentu?

      mengapakah warna darah kita merah tapi tidak pada kulit kita?

      semua ini mempengaruhi segala galanya dan mempunyai maksud tersirat.

      di salam jin. warna kuning amat menyilaukan mata mereka. warna hitam menjadi kegerunan buat mereka. warna putih menarik minat mereka. mereka menilai melalui mata dan bau melalui deria hidung mereka. semua sudah di setkan di dalam otak mereka sbg sebuah ketetapan.

      tapi bagi manusia ia bukan sebuah ketetapan. ada yg takut melihat warna merah. ada yg takut melihat warna hitam. ada yg biasa dengan warna merah dan ada yg tak takut dengan apa apa warna. kerana.... kita bukan sekadar ada otak. tapi kita ada AKAL.

      Jadi apabila kkta kenal siapa jin maka kita tak takut pun kpd mereka kerana kita tahu kelemahan mereka.


      ketetapan yg tok maksudkan contohnya.. org dulu dulu kata "anak dara jgn duduk di tangga waktu petang. nanti dpt suami tua". org dulu dulu percaya dan ikut serta takut. tapi di zaman ini kerana ada akal org tak percaya lagi kerana mereka voleh fikir lojikal.

      Jin tiada kemampuan berfikir lojikal. itulah kekurangan mereka.

      Padam
    2. Tok lupa nak cakap, Hitam bukan beerti hitam kosong, bukan bermaksud hitam baju, hitam kenderaan dll, tapi hitam dari unsur petir ini sendiri yang turun bersama petir, ia mesti ada unsur energy dan juga warna, contoh sekiranya batu gunung berapi yang bewarna kelabu , ia di olahkan menurut ilmu mistik sebagai adanya khodam tapi tidak dapat di dekati jin jin yang lain kerana unsur habanya

      jika di katakan jin di perbuat dari api ya benar tapi adakah itu bermaksud mereka tidak lut api neraka, baca semula kisah sahabat di ludahi jin dan air ludahnya sejuk. Benar ada di kalangan jhin itu bijaksana tapi tisdak sebijak manusia dan akal yang Allah keruniakan kepada manusia, sebagai makhluk yang di nobatkan sebagai khalifah kita tidak boleh menyamakan taraf kita dengan jin , cuma di hari pembalasan hukuman Allah itu adalah adil dan saksama kepada jin dan manusia sesuai dengan Ayat yang di sebutkan di dalam Al Quran.

      Al Quran ini tidka boleh kita terjemahkan secara langsung, ia mesti bersanat dan berguru kerana maksud yang Allah sampaikan adalah tersirat, rujuk guru dan perkaitan hadis serta ilmu ilmu dari cendekiawan yang mengkaji meengenainya. Akal adalah asa kepada ilmu , Akal manusia tidak terbatas merujuk kepada Ayat Bahawa Allah memberikan Ilmu Ilmu syurga kepada Adam, tapi Allah tidak menyebut Allah memberi ilmu ilmu dari Syurga buat bangsa jin.

      Ilmu ini Nabi Adam gunakan utk alam manusia sehingga kini sementara ilmu Kejinan technya di gunakan di alam mereka selepas dari zaman Nabi Sulaiman AS sendiri.

      Kebijaksanaan jin tidak mampu menembusi alam manusia, tapi kebijaksanaan Manusia mampu menembusi Alam Jin.

      Setiap perkara yang di sebut di dalam Al Quran itu Allah ingin kita kaji dan belajar dari situ teguhnya Iman kita kepada Allah.. tapi jika mahu menyamakan manusia dengan jin, tok totally 100% tidak bersetuju. Kerana kita empunya akal.ketetapan yang tok maksudkan juga ialah otak mereka umpama ada chip, tak boleh melebihi dari daya cip berkenaan, ia limited, tapi akal manusia boleh pergi lebih jauh lagi untuk berfikir akan kehebatan Allah SWT.

      Padam
    3. Alhamdulillah dapat juga ilmu baru, terima kasih tok. mmg byk lagi ilmu Allah ni kita belum tahu tok, ada kawan sy pernah berguru di medan, di dalam 1 kitab ada menerangkan adanya makhluk berlapis lapis dari daratan , setiap awan, setiap lapisan ozon sehingga ke Arasy itu apa yang di sebut lapisan langit ii. bab warna ni sama penjelasan mcm kawan sy terangkan semalam. Terima kasih tok, sy doakan tok panjang umur dan di murahkan rezeki

      Padam

Sila whatsapp admin 01110351710 bagi sebarang komen dan soalan. Terima kasih