keyword

Ahad, 1 November 2020

GOLDEN DHAB 50ML

 




Alhamdulillah, terima kasih kepada Allah kerana memberikan jalan dan laluan kepada tok bagi memajukan produk ini.

Ini ialah Golden Dhab, Minyak lemak Dhab Asli tanpa campuran apa apa bahan kimia, herba lain , semata mata lemak dhab dan Minyak Zaitu sahaja, kalau tok x campur sikit minyak zaitu, susah pula nak picit keluar dari botolnya. 

untuk Botol 30ml picit macam ni, In Sha Allah Sampai hari ini botolnya dan boleh la kita terus pack ya. 

Semua tahu, dari tokwan kita, ayah kita dan ke kita sendiri, Minyak Dhab ( biawak padang pasir ) ini memang ampuh di dalam bab kekuatan zakar, membesarkan zakar dan memanjangkan , malah bukan sekadar itu sahaja minyak dhab boleh di gunakan untuk mengurut bahagian badan lain yang tersumbat darah, pecah darah, lebam, ia akan membuka saluran urat darah agar lebih besar dan mengurangkan himpitan ke saraf.

Asli 100% di jamin atau wang anda di kembalikan sepenuhnya dan item keep it, itulah jaminan tok.

Pembuatannya ada di dalam Video FB tok ( Wirna Wijaga ) dari A sampai ke pembotolan, dan ini ialah Home Made, bukan keluar kilang dengan Mass production yang agak mustahil bagi produk dhab ( Mana Nak cari dhab banyak macam tu utk bekalan 1 dunia ni ). 

Pakai sikit sahaja sebagaimana video di bawah dan usap rata, urut sikit dan perlahan dan usap sampai kering, Ia Tidak berminyak seperti minyak lintah dan belacak, tak mengotorkan seluar anda. Selesa di pakai. 





Harga di bawah adalah harga PALING MURAH DALAM DUNIA... kenapa?

1. Ini ialah lemak, bukan minyak

2. Anda boleh cairkan lagi banyak .. cairkan bermula dengan 100ml-500ml minyak zaitun dan anda boleh jual 1 botol sampai rm 180 bagi 15Ml, ( lihat Shopee )

3. Kenapa murah, local ke?... tak.. tapi tok sebagai peniaga tok sedia menerima untung tipis..itu sahaja dan kami di sini tak perlu sewa kedai mahal mahal ..anda perlu bersyukur akan kewujudan manusia macam tok ni

Ini Baru betul PURE DHAB.. 

Kod Produk : GOLDENDHAB
Bentuk : 50 ML
MAHAR : RM 358




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila whatsapp admin 01110351710 bagi sebarang komen dan soalan. Terima kasih