keyword

Khamis, 27 Ogos 2020

GELIGA SYED MAULA AL-LAIL SOLD OUT





SOLD OUT


Setaraf dengan Geliga Syeikh Khadir Al-Jelani , geliga Syed Maula Al-Lail ini digunakan di dalam pengkhususan PENGASEHAN peringkat tertinggi dan berada di dalam kategori ilmu bersih membawa maksud tiada sebarang kaitan dengan perkara2 buruk seperti minyak dagu, cenuai dan lain lain item pengasehan berbentuk minyak. 

Ia sendiri ialah Geliga Mani Gajah Bunian Paling istimewa di sepanjang sejarah penerbitan Blog GeligaBunian selama 8 tahun di media maya Antarabangsa. 

Di pakai di jari atau boleh di bawak begitu sahaja, mampu di jadikan asbab pengasehan secara automatik atau di niatkan untuk tujuan yang khusus seperti pengasehan lainnya contoh penunduk, penakhluk, pengikut kata dan kewibawaan. Boleh di masukkan ke dalam air dan di jadikan penunduk sekampung... caranya?.. buat kenduri, dalam bekas air tu letakkan benda ni , bancuh air.. sepejabat pun tiada masalah. Amalan?.. tiada amalan khusus kecuali zikir Ya Rahman Ya Rahim perlu di perbanyakkan sebagai ibadah sampingan setiap masa

Di bawakan sekali di dalam solat dengan cara sebelum solat :

Pegang geliga ini dan ucapkan :

" Assalamualaikum Wbt Ya Ahli Mul Ghoib Syed Maula Al-Lail Aku ingin mengajak kamu bersolat berjemaah , mudah mudahan mendapat keberkatan dari Allah SWT "

Selesai solat Bacakan :

" Al - Fatihah 1x dan hadiahkan kepada diri sendiri dan juga kepada beliau Syed Maula Al-Lail "

Maksudnya hadiah Al fatihah kepada anda dan dia dalam 1x bacaan Al fatihah dengan maksud untuk mengkembarkan kita dan dirinya

Sampai 1 di satu ketika akan memperolehi mimpi di berikan sebuah batu , bila bangun tidak ada di dalam tangan, tidak lama insyallah geliga ini akan ghoib ..ia bukan ghoib melainkan sudah terserap ke dalam badan dan menjadi kekal kekuatannya, ia tidak menjadi susuk kerana yang terserap ialah kelebihannya sahaja. 


Kod Produk : GSMA 5718
Bentuk : Geliga Pemberian Syed Maula Al-Lail
MAHAR : RM 2000
RM 499
(nak nego? Whatapp bonda JJ 0178259540

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila whatsapp admin 01110351710 bagi sebarang komen dan soalan. Terima kasih